I tre delar

Denna långa dag kan jag dela in i tre stycken.

Vakna innan 7 i morse, det var lite segt, men somna tidigt och när jag väl vaknar jag kan inte somna om.
Vid 10 tiden ringde min bror Alexander och frågade om jag vill käka med honom runt halv 12.
Så tog en dusch och fixa mig lite lätt. Drog ner träffade honom och käkade god mat på Ming Place, lika gott som vanligt.

När vi käkat klart så drog vi båda hem till pappa. Alex gick ungefär lika snabbt. Jag stanna kvar och prata med pappa. Visste redan att han skulle till grekland, men nu har han beställt biljetter och åker på torsdag. Han ska ner och plocka oliver. Ska bli intressant att se kort sen.
Prata även med min bror Michael, han är inte pigg och fräsch. Men jag fick honom allt att skratta några gånger.

Sedan gick jag ner till stan igen för att träffa Åza. Vi lunka runt på stan och blev lite nytt inköp för min del. Tyvärr. Det blev några timmar på stan.  Följde med henne och Pontus hem till dom. Vi gjorde i ordning god god mat och hade det lika trevligt som vi alltid har det. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar innan vi ses, det är alltid lika roligt och trevligt. Kom hem för en stund sedan. Nu ska jag sova. Är trött som en gris. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; haha ja verkligen! :D



men nästa gång får det inte ta lika lång tid innan vi ses haha :D Nej NU ska jag sova, godnatt!

2009-11-17 @ 23:05:27
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0