Inte ett ord om detta

Jag har inte så mycket att säga om min sömn eller mitt liv i allmänhet.
Kan nog inte riktigt säga att jag har ett liv. Jag sover, sover och kollar på filmer, träffar vänner när jag orkar. Har precis börjat jobbat. Men man får hoppas att det går sakta framåt.

Fick ett sms av Annis idag, blev bjuden på inflyttningsfest på lördag. Jag tacka ja och tror verkligen det kommer bli så jäkla roligt. Får se om det blir något dricka denna helg. Dricka kan jag göra för sällskapets skull, men inte dricka för att bli full.

Nu ska jag chilla, jag käka för en stund sedan, prata med min mamma, ringde även min pappa och så prata jag med min lillebror. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0