Ny dator

Denna dag har jag hunnit med mycket.
Min bror ringde och väckte mig efter två timmars sömn i morse vid 10.30 tiden. Gick upp, cykla och hämta ut datorn, lämna den hos min bror (alex). Med tanke på att han skulle installera dator och vet hur man göra allt så fick han göra det.
Så nu har jag en helt ny dator, nya sladar som jag fick idag och i fredags så är det inte konstigt om jag kommer vara instängd i mitt rum. Ljudet från datorn kommer ut ur mitt ljudsystem och bilden jag ser på skärmen på datorn kan jag även se på tvn. Skit nice tycker jag.

Gick till min pappa och hälsa på en snabbis och käka lite efter jag lämnade datorn. Jag och min pappa prata lite snabbt om hur det hade varit i grekland.
Åkte hem, duschade, han inte med så mycket  annat innan jag skulle dra till min pappa igen och möta mina bröder. Dax för ännu ett möte. Tiden går väldigt fort.

Efter mötet gick och mina börder till min moster där även mamma och min morbror var. Så det blev lussebullar, glögg, kaffe och trevligt sällskap. Familj och släkt är nummer ett nu för min del.

Efter det gick jag och Michael och mamma hemåt. Jag stanna hos pappa och var med min bror, vi chilla, köpte mat. Blev kebab rulle för min del.
Kom hem för inte så länge, så fort jag kom hem började jag koppla in alla sladdar och ladda hem alla nödvändiga program, fortfarande en del kvar. Tar tid att fixa allt med en ny dator. Iof har jag redan gjort det en gång för inte så länge sen så vet ju ungefär hur jag ska göra allt. Ska chilla nu. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: natalie

skönt att äntligen ha en fungerande dator va? och allt annat :) hoppas allt håller den här gången så att det inte blir fel någonstans igen. :/ ta hand om dig sofia, <3

2009-12-01 @ 00:37:58
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0