Bra flickor är dom allt

Ska skriva lite snabbt om går dagen.
Blev bjuden hem till Linn för att fira hennes 20-årsdag (27/9-09).
Jag kom ditt först, hon och hennes kille har precis flyttat så det blev en rundtur i huset. En väldigt fin lägenhet måste jag ta och säga.
Sedan kom Elin och Janna. Vi pratade, blev bjudna på tacos och även efterrät som bestod av kladdkaka. Allt var väldigt gott.
Man skrattar alltid med dessa tjejer det är väldigt skönt. Det behövdes igår, få tänka på annat.
Sedan blev det kik på en massa olika videos klipp.
Janna och Elin gick med mig för dom skulle ta bussen hem från busshållsplatsen vid mig. Det var trevligt och snällt.

Men som sagt, en trevlig kväll och rolig var den. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Janna

Du är en bra flicka ;)

2009-10-06 @ 03:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0