Bullar och rabarbersaft

Idag så kom mina två bröder. Alexander och Michael förbi till mamma. Dom käkade mat och jag käkade glass med colasås och maränger.
Sedan så blev det så klart bullar och egengjord rabarbersaft. En mysig kväll.
Senare mot 19,30 tiden följde jag med min bror hem till pappa. Vi köpte pizza och gick till ica. Blev film tittande, skrattande, fotande, chips ätande, musiklyssnande och en massa annat jag och min bror kan göra.
Kom precis hem. Michael följde med en bitt påvägen hem. Stod och prata i kanske en timma, man är ganska kall om fötterna just nu.
Men det har varit en trevlig men tungdag. Vi valde ut kläder idag åt Philip, vad han ska ha på sig i kistan. Det var ganska jobbigt. Nytag i morgon. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0