Dagarna bara går

Igår blev det lugnt. Men senare mot kvällen blev jag upp hämtad av Lotta. Vi åkte och handla. Blev lite allt möjligt.
När vi kom hem till henne ställde vi oss och gjorde chillicontcarne "stavas". En vegetarisk och en vanlig. Väldigt gott blev det.
Vi kollade på idol och även Pip-Larssons resa eller vad nu heter.
Blev även chips och dip. En skön och mysig onsdag.

Idag har jag absolut bara tagit det lugnt, inte orkat något annat.
Min morbror var här tidigare och nu är min älsta bror här. Blir idol senare och mera chill. Ingen bra dag. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; ja vi kan ses en liten stud iaf :) vi hörs i morgon om hur de blir! sköt om dig!<3

2009-10-01 @ 19:58:56
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0