Det är bara så

Nu har man kommit upp på rummet. Det är tungt och det är det bara, det kommer det vara i några dagar/månader, vad vet jag. Ska funder på en sak och besluta mig på söndag senast.
Man får nu ta en dag i taget och gå vidare och se ett nytt liv nu.
Inget jag vill, men något jag nu måste leva med. Inte för man vill leva med det.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och mina tankar. Hoppas du en dag kommer att läsa brevet jag lämnade hos dig. Jobbigt var det att se dig ligga där idag. Sakna dig kommer jag alltid göra. <3

Tack för smsen idag, ni vänner betyder mycket.


Kommentarer
Postat av: Malin från Mp3b

hejsan. hoppas du får dagarna att vara lite bättre nu. har inte vågat säga så mycket. men jag tänkte bara säga att jag inte hade ditt nummer så jag kunde skicka ett sms igår och säga att jag tänkte på dig och din familj.

2009-10-10 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0