Elins 20 års fest/maskerad

I fredags den 23/10 var riktigt rolig. Jag var väldigt kluven om jag skulle gå på den först. Var inte på humör och allt det där. Men jag var "utklädd" till att jag bara var allmänt ful och omatchande kläder. Men jag var ju mer söt än ful lätt det som. Roligt det iaf.
Det blev en massa lekar, och vilket lag var det som vann om inte vårat. JIHO. Så vi fick dela på lita olika roliga saker. För min del blev det en toaborste.
Men jag älskar verkligen att vara nykter och jag har faktiskt skit kul ändå. Har slutat bry mig om vad folk säger och iaf dom kollar snett. Vid kvart i tre är jag och Lotta påväg hem från lokalfesten. Vi och några till hjälpte till och städa lite. Man måste ju vara snäll. Men skit kul var det. Har inga egna kort, men har tagit från andra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0