Fika med moster

Igår gjorde jag absolut inget alls, förutom att jag på kvällen träffade min moster.
Vi träffades på hennes jobb och gick sedan tillsammans till café Sylvia. Tog en varsin toast och kaffe till det. Vi prata om det ena och det andra, allt från min bror, hemmet, jobb, killar och allt annat som finns att prata om.
Jag trivs verkligen med min moster. Hon är lite som en kompis man kan sitta och prata och ta en fika med.
Vi satt där i två timmar, sedan sa vi hej då och jag begav mig till min pappa.
Hos min pappa så umgicks jag med min bror, jag fixade en tavla. Framkalla en bild till en tom ram jag bara hade stående. Så nu är den väldigt fin. Säger inget, men visar bild när den sitter uppe på vägen.
Blev en tripp till hemköp och sedan hem till min far igen. Vi kika på tv och pratade, mesta dels om kamrer idag.
Påvägen hem följde han med halva vägen, blev som vanligt en massa prat om en massa som man igentligen hatar att prata om, men man måste ju prata om även det ibland.
Vi kom överens om att han ska komma och städa idag eller senare, jag ska hjälpa honom för till viss del är det mitt fel att det ser ut som det gör i hanns rum.
Nu ska jag sova i 5 timmar, sedan kommer Michael. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0