Man hinner med mycket

Detta har varit en lång dag. Somnade efter sex i morse, vakna vid nio tiden.
Drog mig till tio, sedan var det dax att fixa sig någolunda för att inte skräma alla man skulle möta under dagen.
Vid elva hade jag möte med en psykolog, hon var ok. Har ett nytt möte på måndag redan. Så hoppas dessa gånger jag ska till henne kommer göra nytta. Jobbigt är det ju så klart att prata och öppna sig, men inte första gången man öppnar sig för en sådan person.
Efter detta träffa jag min bror, vi cyklade ner till stan för att fixa sjukskrivnings intyg. Tog nästan fyrtio minuter.(som jag nu visst inte behövde fixa).
Sen blev det att lämna in papper någon annanstans. Blev att posta paket.
Vi käkade på spicy hot, det slank ner men inte var det lika gott som det brukar inte. Inget smakar iof som förr.
Sen så kollade vi runt efter lite böcker, böcker är ju aldrig fel att köpa.
När vi skulle bort till forever för att hämta pengar (blev dubbelbetalning för denna månad), så träffa vi på min brors kompis mickael, han följde med oss ditt bort och även en stund på stan.
Vid tre hade ett till möte, på vad det nu heter, så nu får jag lite mera pengar, väldigt skönt. Med tanke på att jag inte kommer jobba på iaf någon månad till.
Efter mötet gick jag och köpte en bok, åkte till pappa käkade mat. Lika gott som vanligt.
Följde med min bror till en datorbutik, han följde sedan med till mamma.
Nu gör jag inget alls förutom att nästan somnar. I morgon har jag inga planer alls. Chill för hela slanten. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0