Arbetsförmedlingen

Dagen har gått väldigt snabbt må jag säga.
Det blev även lite ändrade planer. Skulle igentligen mötta upp min bror 11 på stan. Men så blev det inte.
Så åkte ner till stan vid 13.00, gick till arbetsförmedlingen för att få en jobbcoach, så nu är det gjort.
Efter mötet som bara tog 30 minuter mötte jag upp min älstabror, vi käkade på Mingan och sedan gick vi till stadium för att jag skulle kolla på ett par nya träningsskor. Snäll som min bror är, så fick jag dom av honom. TACK.
Har ett par nya skor, men dom är inte sköna någonstans. Köpte även tränings strumpor.
Vi cyklade hem tillsamans. Eller jag åkte till min pappa och han hem, han bor vid min pappa.
Gick upp, ingen hemma. Men när jag åkte ner kom min lillebror, vi gick tillsammans till Hk. Jag hämtade ut ett paket. Vet inte riktigt om jag ska behålla jackan riktigt. Den var inte så snygg som jag trodde.
Gick upp till min pappa ett tag sedan åkte jag hem. Nu är min bror och pappa hemma. Välkommna hem.
Nu vid 18,30 ska jag och Lotta gå och träna. Det blir affrodans idag. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; haha vad söt du är tack det ska jag =)



På lördag ska vi till ida så du vet :D alla mp4b kommer vara där och några från c och b :D

2009-09-02 @ 00:31:04
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0