En dag som denna behövdes

Är hemkommen för bara en timma sedan.
Vill tacka mina underbara vänner, dom är verkligen guldvärda.
Träffa Åza runt 17,00 tiden, vi käkade på donken, vi hade väldigt svårt för oss att bestäma vad vi skulle göra en dag som denna. Men käk blev det och även en så kallad fika på det nya fiket. Blev en kopp te för min del.
Vid 20,00 träffade jag och Åza, Janna, Elin, Frida, Slusken och Linn. Vi gick ner och spelade två runder bowling och det behövdes skrattas även fast det gick skit. Men kul att träffa alla och ha kul. Det var länge sedan.
Åza tog bussen hem när vi var klara ungefär 2 timmar senare. Vi andra gick hem till slusken som bor mitt emot bowlinghalen, inga fula hus inte. Blev chill och prat.
När Janna och Linn skulle få skjuts hem, passa jag på att dra mig hemåt. Men stannade och köpte med mig en kebabrulle. Inte så god som jag föreställt mig i en veckas tid. Men 1/3 kom ner i magen.
Tack alla det var en jätte trevlig kväll/dag. Tjing pling


Grattis Linn 20 år idag 27/9.

Även Vill jag ägna en tanke till min bror nu som jag har varit utan i en vecka. 19/9-09


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket! :) Och tack för igår, kändes så kul att träffas igen!

2009-09-27 @ 11:46:20
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Annis

Skönt att se dig le =)

2009-09-28 @ 12:42:50
URL: http://annisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0