Gårdagen i västerås

Det var jätte trevligt i västerås igår. Jag och Patrycja tog ett tåg vi 8 tiden. Var något trött då. Sov endast 1,5 timme. När vi kom fram tog vi en macka i deras så kallade park.
Sedan letade vi reda på Mälardaalenshöskola och det tog ungefär 15 min. Sendan käkade vi, tog en liten tripp på stan och sen gick vi tillbaka till skolan. Så det var ingen lång dag där. Men det var väldigt trevligt må jag säga.
Tack för den dagen Patrycja. Måste umgås oftare.

När jag kom hem så käkade jag snabbt och sedan cyklade jag till Lotta, vi gick ut och gick våran powerwalk, så nu är vi igång. Det var väldigt trevlgit och inte alls jobbigt. Doc var jag ju väldigt trött.
När vi hade gått klart så åkte vi och lämnade filmen vi hyrt dagen innan.
Sedan cyklade vi vidare till hemköp för att köpa frukt till våran fruktsallad. Vi åkte hem till mig, kollade på en as skum och dålig film. Usch ska inte änns rekomendera den. Somnade vid 22,00. Tjing pling
                            


Kommentarer
Postat av: Camilla

"I deras så kallade park", haha! Skönaste! Vad gjorde ni på MDH då? Någon av er som ska plugga där? :P

2009-09-01 @ 21:50:41
URL: http://cwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0