Mp4b

Igår var det en så kallad klassfest. Fast inte för våran klass, men vi var där iaf.
Den vi var hos heter Ida och fyllde även år, hon är bästa kompis med min bästa kompis. Hon fyllde även år idag. Så det var väldigt trevligt att sätta ihop båda samtidigt.
Svårt att skriva om kvällen, men det var as roligt. Massa skratt, musik, prat och sånt man gör på hemmafester. En väldigt lyckad kväll, men idag är jag helt död i hela kroppen, känner att jag börjar bli sjuk också för den delen. Men sånt händer ju. Lägger upp bilder sen.. Tack alla. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: åza

bästa kompis med min bästa kompis :D haha vad gulligt det lät :D



Men inte konstigt om du blir sjuk? Ida, harry och jag var sjuka säkert fler som var ;D

2009-09-06 @ 17:39:37
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0