Ojdå, här händer det grejer

Är nu hemkommen efter en lång dag.
Åkte till min moster eller till frisörsalongen där hon jobbar, hon startade med att färga mitt hår och sedan klippte hon några centimeter.
Blev jätte nöjd, trivs bättre i denna färg än den innan. Lägger upp bild när jag orkar, har ingen nu.
Vid 13,00 tiden så träffade jag Linn, väldigt länge sen man umgicks med henne, i Januari sist om jag mins fel. Men det var trevligt, vi pratade och hade det som förr. Vi käkade och pratade på.
Sedan träffade jag Lotta, vi gick bara en snabbis på stan och sedan käkade Lotta på Sub way. Som ett avslut handlade Lotta på HK inför kvällen.
Vi åkte hem till henne där vi drack te och käkade nötter, mysigt mysigt.
Annis kom vid 20,45 tiden. Då blev det hemmagjord pizza, så grymt gott. Tack så mycket Lotta. Blev även mycket prat och skratt som vanligt. Härliga tjejer. Blir nog lika trevligt i morgon. Tack för idag alla! Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0