Sjukskriven

Det har varit en lång dag. Somnade sent och gick upp tidigt.
Redan vid 09,15 träffade jag mina bröder. Vi åkte till vårdcentralen för att sjukskriva oss och fixa sömntabbleter. Inte nog med att jag redan har svårt att sova. Men hoppas detta funkar.
Sedan blev den en liten tur på stan och sedan käkade vi på berutte. (stavas?).
Skönt att kunna umgås med mina bröder även fast det nu fattas en. Men som sagt vi ska ta oss igenom detta, även fast det är svårt.
När jag kom hem gick jag och la mig, somnade i några timmar och nu på kvällen träffade jag Natalie, hon var med som sällskap till HK och Ica. Skönt att träffa någon, har inte träffat någon utomstående på väldigt länge. Även fast vi inte prata jätte mycket om detta så var det ändå skönt. Tack Natalie.

Nu ska jag chilla, kolla igenom det jag hämtade ut. Det ser snyggt ut så hoppas det är snyggt på. Ha en bra kväll. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: åza

det glädjer mig att du är så stark! vill du hitta på nånting i helgen lr så? jag kan inte på hela veckan för sara kommer till stan :)

2009-09-21 @ 20:08:42
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt

2009-09-21 @ 20:40:22
Postat av: sofia

sv: vem är du? vad har hänt?

2009-09-21 @ 20:55:59
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Åza

sv; jomen det försåt jag, men bara för att man gråter är man inte svag ska du veta! :) ja vi hörs under veckan, sköt om dig så länge! puss

2009-09-21 @ 21:06:26
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, din bror?

2009-09-21 @ 22:09:09
Postat av: sofia

men vem är du. tror du jag säger hur som hellst `?

2009-09-21 @ 23:06:26
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Angela

Hej Sofia!

Det hugger till att skriva samma namn som min dotter hade/har...Jag ser också att du har samma motto som hon (ler)...Det gör så ont i mig just nu för jag/vi vet vad ni går igenom och det ska ingen föräldrer eller syskon behöva gå igenom det är den värsta tortyren av alla de slag...Ni har en lång vandring framför er...ni kommer att kunna le igen men ni kommer också att dala flera gånger om....saknaden o längtan kommer alltid att finnas kvar men erat liv är förändrat...Till slut klarar man att hantera sorgen tillsammans med det "nya" livet...Vi överlever jag vet inte hur, den frågan ställer jag mig varje dag..vi gör det för att vi måste vi har inget val...Jag/vi skickar all kärlek och styrka till dig och din familj<3 Hälsa o krama din mamma jag/vi finns här ni är inte ensamma...Filakia<3

Vila i Frid Philip och hälsa min Sofia däruppe i Änglarnas stad<3<3

2009-09-22 @ 09:33:36
URL: http://www.nogg.se/sofiasaknas
Postat av: Patte

.... För att ställa en sådan fråga borde man kanske säga vem man är? - Det är inte så att du har frågat hur mkt 1 hg godis kostar på hemköp.

Använd lite sunt förnuft människa.

2009-09-22 @ 23:57:30
Postat av: natalie

Hej gumman.. Jag är i sthlm tills på fredag, men är det något är det bara att ringa, det vet du :) majs!

2009-09-24 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0