Trevlig dag

Blev en dag som inte jag hade tänkt mig.
Kom inte upp till 11,30. Men det fixar sig ändå. 
När jag hade duschat och fixat klart mig så cyklade jag ner och träffade Åza, vi gick runt på stan, chillade och hade det trevligt som vanligt.
Vi hade inte turen med oss, vi gick till HK, köpte lite grej och precis när vi ska cykla hem till henne börja det regna, men vi gav oss inte. Vi tog modet och cyklade hem till henne.
Det var inte kul när vi väl kom fra, jag hade då bara ätit en "ostbörjare" idag, dagen innan två mackor. Så det slutade med att jag såg "stjärnor och nästan spydde, kände mig lite svimfärdig, det var inte kul alls.
Men får väl skylla mig själv antar jag. Sedan blev det idol och en film vi satt och kika på. En väldigt trevlig dag med Åza.
När jag kom hem var jag inte ensam hemma som jag hade trott. Utan min lille bror var här hos min mamma. Vi gjorde toast, te och pratade om väldigt mycket, bara typ allvarliga saker eller typ mindre roliga iaf. Skönt att ha en bror man kan prata med. Han åkte för inte så länge sen, sitter här och tankar hem några nya Rederiet avsnitt och även en ny film. Ska träffa min bror i morgon, ut och gå och sedan fota lite roliga saker. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; BÄST för dig att du börjar äta!!!!! :D haha SES snart, jobbar du i helgen?

2009-09-17 @ 16:13:51
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0