Vad ska man igentligen säga?

Är nu hemma efter en lång, lång dag.
Dagen började tidigt för min del, kanske inte för andra. Gick bort till min "jobb coach" träffade henne för första gången. Jätte trevlig och bra var hon. Ska nu göra lite saker tills vi ses nästa gång. Ex. skriva ett nytt och bra CV.
När jag kom hem käkade jag lite mat. Cyklade 10 minuter senare och mötte Lotta, vi drog ner till stan. Där blev det, käk och lite handlat; Nailpolih, noppermaskin och tre-i-en ring. Väldigt nöjd med allt. Som vanligt käkade vi på Spicy, kul att träffa Lotta. Även Åza träffade jag på, och du Åza.. Vi ses snart va!!!
Som de flesta av mina vänner vet är jag väldigt dålig på att höra av mig, det var väldigt kul att umgås med Lotta, länge sen, sen sisst.
Vid 18,00 tiden var vi påväg hem. Lyssnade på musik, bytte om och drog sedan till min far. Käkade där och fick reda på en tråkig sak. Men sånt får man leva med.
Vid 19,30 mötte jag Patrycja. Tack gumman, det var skönt att få träffa och prata och bara vara. Är nu hemma, ska fixa mackor, te och kolla på film och bara hoppas på att jag blir frisk och på bättre humör. Tack för idag. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: åza

Vi ses nu i veckan vetjja! :D onsdag, torsdag? tell me :D

2009-09-14 @ 21:57:40
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Patte

Tack själv gumman! <3

2009-09-17 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0