Dagarna bara går

Igår så blev det att jag Lotta, hennes mamma och hennes Peter åkte till Västerås.
Det var lite prat om bio i hero city, men den vi skulle se skulle vi inte hinna till, sedan var det prat om att kika på bio här i stan, men dem filmen vi ville se gick inte änns här.
Så då bestämde vi oss att åka till Västerås och då följde även lottas mamma och hennes Peter med.
Det var jätte trevligt, roligt och skönt.
Vi käka på sub way innan bion. Vi kollade på Remember me. En lite seg film, men riktigt sorlig.
Jag vet hur det är att förlora två bröder precis som tjejen då gjorde. (sorry för er som inte sätt den).
Men bra var den verkligen. På vägen hem var det lite halft tyst och man satt och fundera på filmen och livet.

En jätte mysigkväll. Tack Lotta, Ann-Marie och Peter för en trevlig kväll.


Idag kom Lotta över, nogolunda tidigt iaf. Vi chilla, prata, spelade tv-spel.
Sedan så gick vi ner till stan, käka på spicy hot, träffa Linda. Gick lite på stan, fick lite inhandlat.
Vi avslutade med en fika på stan.
Jag och Lotta gick till pappa för att åka och handla. Blev mat och lite hyllor inköpt. Har även hittat en matta som jag tror att jag kommer att köpa.
Kvällen avsluta vi med att kika på Dear John och käka fattigariddare. En jätte mysig dag. Tack tack.
Jag börjar äntligen bli frisk, inte alls lika snuvig, ont i huvudet och hostar inte så där äkligt längre. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0