Grillning

Idag så var jag och Lotta en snabbis ner till stan.
Gick hem till mig, chilla, satt på balkongen, tills Lotta kommer på iden att vi skulle grilla. Det har ju varit så underbart skönt väder idag.
Så vi gick till HK, köpte det vi ville grilla, köpte en engångsgrill på OK och sen så satte vi igång. För min del blev det bara korv med bröd. Lotta körde lite mera avanserat med majskolv, champinjoner, tomater och sojakorv.
Min pappa kom även förbi med lite tvättmedel och lite annat nödvändigt. Jag bjöd även på en korv.

Sedan så har jag och Lotta kollat på film och pratat. Filmen var inge bra alls.
Men en supermysigt dag med den bästa tjejen jag har. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0