Ibland så vill man inget

När livet är tungt ser man inget annat än smärta och mörker.
Även fast man vet att livet har sina ljusastunder.

Det gör ont i hjärtat när jag tänker på att mina bröder inte lever, att dom är borta.
Att detta skulle händ, inte en utan två gånger på så kort tid.

Jag finner inga ord. Att folk kan klaga över så små saker. Då vet man nog vet inte vad smärta eller vad ordet jobbigt står för.
Vad ordet död, dog, döden, dö igentligen innebär. Folk använder det som ett vardagsord.

Jag saknar mina bröder. Det kommer jag alltid göra. Jag kommer alltid ha bilder på er i huvudet när livet var slut för er.

Sov gott.

Philip 19/9-09
Alexander 24/1-10


Kommentarer
Postat av: Abdullahinicole

This is a very good site. Thank you.

2011-02-18 @ 20:24:39
URL: http://abdullahinicole.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0