Middag hos Lotta

Lördagen var en riktig mysig och bra kväll.
Det var dax att fira Lotta som har kommit in på sin make up artists skola.
Så till hösten ska hon bli stockholmsbo i några månder. Men vi kommer att leva där uppe med henne, så inte blir hon av med oss inte.
Vi gjorde mat tillsammans. Mycket gott blev ju det. Ett perfekt gäng tillsammans.
Blev musik, skratt, mat, dans och en perfekt kväll.
Det bar sedan av hem till Natalie där några killar joina oss. Musiken kom inte igång så vi gick upp till mig istället. Var där ett tag tills dem flesta skulle ut på krogen, jag stanna hemma kika på film och somna några timmar senare.
Men en perfekt kväll. Tack tjejer.

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

En sån perfekt kväll:D TAck för att ni ville fira att jag kom in på Make Up Artist skolan:D Ni är sanna vänner ni:D Skulle aldrig gå att ersätta er.



Love. Love..

2010-04-25 @ 20:11:01
Postat av: natalie

tack för igår! fan vad jag älskar oss, vi är helt jävla fantastiska tillsammans :) puss på dig!

2010-04-26 @ 01:37:00
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/
Postat av: natalia

sv: oj haha! gud vad glad jag blir :D tack så jättemycket söta du :D

2010-04-27 @ 18:08:09
URL: http://nataliac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0