11 månader

Idag är det 11 måndaer sedan du försvan ur detta liv. Känns som att det var igår det ringde på dörren och man fick följa med till sjuhuset för att se dig ligga där.
Jag kommer ihåg exakt hur dem var dagarna innan till den 19 då du somna in.
Samtalet, bil resan hem från uppsala, dagana som bara stod stila dagarna man vänta på att du inte skulle vakna något mera.

Att 11 månader har gått får jag inte inte in i mitt huvud. Saknar dig varje dag och tänker på hur livet skulle varit idag med dig i livet. Hoppas ni har det bra där uppe. Vi kanske syns en dag. Snart blir du 23 också. Men mer om den dagen när du fyller.


bild tagen från min bror Michael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0