7 månader

7 månader har gått. Dagarna går framåt, men inte en dag går utan att jag inte tänker på den dagen. Den 24 jan. Det är den värsta dagen i mitt liv. Jag kan inte hitta rätt ord för den dagen. Trodde att den 19 sep. då Philip lämnade oss skulle vara den värsta dagen, det värsta året i mitt liv. Men det blev dubblet upp för mig. Att först få ett besked och sen se det med sina ögon. Jag saknar dig varje dag, nu och för alltid. Du och Philip finns alltid i mig, i mina tankar. Sov gott. Hoppas ditt liv är bättre någon annanstans än här. Saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Vaia

Bästa storebroder för dig Sofoula och min först födde son Alexander.

Vi minns honom som den glada killen med det stora hjärtat och klokheten och som alltid brydde sig om andra än sig själv.Han klagade aldrig utan ville klara sig själv men han visste att vi älskade och ville honom allt gott.Han ville vi skulle minnas honom som den glada killen vilket ochså vi gör.Alexanders pigga och vakna ögon glömmer man aldrig och inte hans skratt heller.Vila i frid älskling,du är saknad ska du veta men vi har dig i våra hjärtan.Filákia Mammá<3<3<3<3

2010-08-28 @ 01:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0