Dålig dag

Oj vilken dålig dag jag har idag.
Inte nog med att min moster sms halv 9 i morse och sa att det inte blir någon färgning eller klippning, men hon hör av sig så fort hon kan.
Jag behöver inte jobba, iof ganska skönt en sådan dag.

Men allt känns bara så konstigt idag. Kan inte skriva allt på bloggen men... Dem som känner mig vet nog kanske varför man mår som man mår ibland. Men känner mig ensam. Dag in och dag ut går man runt i sin lägenhet, orkar inte packa upp, damma eller bara ta tag i vissa saker.
Nu låter det som jag klagar men det är mera sanningen.

Nu ska måste jag göra lite ärenden..


Kommentarer
Postat av: åza

Du vet att du kan ringa mig utifall du behöver städning! Eller aa du kan ringa mig annars också såklart :D

2010-08-02 @ 17:34:18
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0