En bra helg

Att man inte har skrivit på hela helgen bror nog på att man har varit aktiv hela tiden.

Fredag:
Drog ner till stan för att testa flera bågar och lämna tillbaka dem jag hade lånat. Ska ner igen och beställa hem några stycken. Träffa Lotta och Natalie så det blev en lite kort runda på stan.
Kom hem, chilla och senare gick jag till jobbet. Det var en skön kväll, lagom mycket att göra. Jobbade med dem två bästa.

Lördag:
Drog ner till stan igen för att käka med en från jobbet. Vi käka på Roayl Oak, inte helt fel käk där. Blev pommes, bea sås och oxfile, att få personal pris är ju inte heller helt fel. Men det var väldigt gott.
Vi satt, prata och peppade varandra inför jobbet. Det var Fuse kväll. usch usch.
Kom hem, tog det lungt. Vid halv 8 kom Natalie så käka vi tillsammans, gjorde lax soppa till oss.
Jag fick börja en timma tidigare för att hjälpa till att förbereda. Sen så kom folket, helrör, efter helrör, champanj efter champanj. Men det var bara att le och jobba. Men det var rätt kul ändå.
Förutom att typ alla gjorde illa sig på ett eller annat sätt, några brände sig, några skar sig, några fick spott på sig, några öl osv. Men förutom det så var det bra.

Söndag:
Chill för hela slanten. Jag och Natalie gick till Eleonora och köpte pizza, gick hem till mig och moffa. Prat, kik på resor, film, godis och mycket annat. En suverän söndag. Tack för denna helg. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt ibland

2010-08-30 @ 02:48:39
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

2010-08-30 @ 09:02:13
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sofia

Svar till anonym: haha, tack? eller vet inte riktigt vad man ska svara på det där =)

2010-08-30 @ 15:16:31
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg !

checka gärna in mg in blogg !:)

2010-08-30 @ 16:43:20
URL: http://mestwredh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0