På en torsdag

Har faktiskt varit lite aktiv idag och så har det hänt en positiv grej också.
Började med att det plinga på  dören 9 i morse. Gick upp och det var från Bäck och fors. Min moster hade ringt dom angående om tapetsering i köket och renovering i badrummet. Vågar inte göra sånt själv.
Men omtappetsering blir det nog om någon månad, så som plåster på såret får jag en ny spis. Och det är inte helt fel.
Badrummer lär ta lite längre, men det funkar men inte så där super snyggt är det ju tyvärr inte. Men somna om efter någon timma.
Senare på dagen gick jag till stan för att växla in min lön och mina små pengar. Blev 600 kr i små mynt, inte helt fel. Lite extra så där bara.
Sen blev det shopping på Hemtex som har 50% på allt. Blev lakan, en bordstabblet, en korg, två handukar och en grytlapp om jag inte mins fel.

Handla på hemköp, så nu är inte kylen lika top längre.
Kom hem diska och käka. Senare drog jag till min mamma, käka grekmat och kladdkaka med grädde. Så det har varit en mysig och trevlig dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0