Tis, ons och tors

Så där, sista jobbar dagen. Sen bär det av till helg.
Blev inge Strängnäs på Lördag, utan bli nästa fredag istället.
Planerna var först att man skulle till Södertälja på fredag, men var så mycket runt allt. Så bestämde mig att inte åka, men nu drar jag ändå. Så i morgon blir det att fira Michaelas 18 årsdag. Hoppas på det bästa..
Vill ju inte sitta i en annan stad och inte komma hem, men det tror jag inte.

På lördag, vill man ju festa fast i Eskilstuna, så alla som är sugna säg till. Det ska bli party!!!!

Ska snart börja små fixa mig, vet inte när jag slutar i kväll/natt, kan vara halv 11 eller 2. Bror på hur mycket folk. Men trött i morgon kommer jag vara vilket som. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0