Lokomotivet 4 dec

Vilken kväll det var igår, jag började 17.40 och kom hem strax innan 04.00. Så det blev en riktigt lång och tung dag.
Men det var så himla kul ändå. Vilken visning och senare när det blev house och laserljus. Skit coolt att se.
Var plockars så kallade chef, jag bestämde lite hur vi skulle jobba och jag vissade vart allt fanns osv.

Blev allt från att fixa snittar, till att stå och diska glas, rodda barer mm.
Gott med hamburgare halv 4 på natten, blev bjuda på det. Mums för magen.



(dem tre olika snittarna jag la upp)


Kommentarer
Postat av: sandra

Taaaaack! Jag som sagt att jag aldrig skulle kunna ha läppstift, men fan jag gillar det nu!

2010-12-05 @ 18:16:48
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Vaia

Vad gott det ser ut Sofoula!du kan vara stolt över ditt bord och chefsskap.Mammá är sååå stolt över dig.Kram och filákia<3<3

2010-12-06 @ 01:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0