Shopping, fika och öl

Igår blev det en väldigt härlig dag.
Gick ner till stan för att göra lite ärenden, sedan så shoppa jag lite. Blev väl lite mycket slösande, men köpte bara en grej på rea så vad skulle jag förvänta mig.

Vid 17 träffa jag pappa och Anita, vi tog en fika på ett nytt fik borta vid ica safiren. Det var även Anitas systersson och hans tjej var med. Väldigt trevligt.

Efter 18 tiden träffa jag Lotta och Elin på stan, Vi satte oss på Royal Oak och tag några öl var. Satt där några timmar och snacka en massa skit. Riktigt roligt var det.

Lotta sov hos mig och tanken var att jag skulle följa med till Uppsala idag, men som jag är så är jag ingen morgonmänniska, somna iof 4 och vi skulle upp runt 8. Nu ångrar jag mig, men får skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0