En dag som har varit lång

Jag har varit i fullfart sen 9 i morse.

Gick upp.
Gick på möte.
Gick till praktik.
Fick samtal från min kurs lärare.
Samtal från min handledare.
Samtal från min psykolog.

Nu är klockan 19.00. Låter inte mycket. Men för mig har det varit fullfart.

Så nu har jag lite inbokat. Men det roligaste och viktigaste är väl att jag har börjat praktiken på panduro och att jag ska flytta.
Nu gäller det att hitta lägenhet för en bra måndashyra.
Lite roliga saker här i livet. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: patte

åååh vad kul, räkna med att jag kommer komma över med bullar, muffins och annat gott rätt så ofta! :D

2010-02-22 @ 21:56:11
Postat av: Marie

Grattis Tjejen till Praktiken! Lycka till! Kram Marie & Martin :)

2010-02-24 @ 00:39:19
Postat av: Anonym

patrycja: du är så välkommen så.. Så länge du har något med dig ;)



Marie: tack så mycket. =)

2010-02-25 @ 01:16:30
Postat av: Jackailin

Hi, very nice site! Good luck!

2010-12-14 @ 14:31:38
URL: http://jackailin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0