Jag vill men ändå inte

Om man vill något, men inte 100 % säkert. Ska man göra det ändå?
Eller ska man skippa och vänta tills man är säkert?

Det är inte som att klippa av sig håret, för det vet man växer ut tidsnog. Jag har inte bestämt hur jag ska klippa mig i morgon,- hur mycket jag ska klippa, om det blir lugg. Men blir det fel eller om jag ångrar mig då växer det ut.

Men det finns ju lite mera "allvarliga" saker som man kanske inte kan ångra på samma sätt.
Att ta kontakt, fråga frågor och se sig om det skadar ju inte. Man får tänka innan man säger ja eller göra det man kanske är lite osäker på. Frågan kommer finnas tills jag är säker.


Kommentarer
Postat av: natalie

vad handlar detta om? nu blev jag nyfiken! :) msn?

2010-02-04 @ 11:42:00
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0