Börjar bli tidigt

Nu börjar jag bli trött. Har ett kapitel kvar i min Bransch och produktkunskaps bok.
Jag kommer inte hinna läsa igenom en gång till. Men jag kan läsa sidorna där det finns sammanfattningar. Jäklig fiffig bok. Det är prov idag i säljutbildningen. Första provet, så det är svårt att säga hur provet kommer att vara upplagt. Det är 200 sidor med 7 olika kapitel. Så det är svårt att veta vad man ska läsa extra mycket på.

Sedan är det helg. Ikväll eller i eftermiddag kommer jag nog somna tidigt. Om jag är vaken är det chill och lets dance.
Hoppas det bara är att göra provet sedan får man gå. Då kommer jag må bra.
Efter kursen ska jag träffa min bror och sedan Lotta, eller Lotta och sedan min bror. Får se hur detta slutar. Jag vet inte själv, vet ju som sagt inte när jag slutar.

I morgon (lördag) är det fest, igen, ja. Det är Lotta som ska ha en födelsedagsfest/kalas. Ska bli kul, trevligt och skoj. Är trött nu, men det är en och en halv dag kvar. Man har ju alltid kul med sina vänner. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0