En dålig dag till att börja med

Usch för denna dag. Jag vakna sent, somna sent och vakna med lika dålig och äkligt humör som jag somnade med.
Idag är en dag jag inte vill vara vaken på. Låg och tänkte på en sak igår natt som jag verkligen kan tänka mig att göra den dagen då den kommer.

Säljutbildningen jag går pånvill jag inte gå något mera på. Börjar få panik och små ångest varje kväll jag ska lägga mig för att vakna och gå till kursen.
Vet inte om jag ska ge den en chans till eller inte.

Lotta kom och hämta mig förut, vi åkte vidare bort till Linda och hämta henne. På vägen hem stanna vi på HK och köpte grejer till Natchotallrik (stavas).
Åkte och hyrde film och sedan rakavägen bort till Lotta. Maten var god, men filmen var sämst.
Vi satte på en annan film och så klart var ju den bättre.

Är nu hemma och humöret blev bättre hos Lotta men är nu tillbaka på minus. Känner inte för något eller någon. Usch för detta liv.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, den där utbildningen hade jag nog struntat i om jag var du. Kommer den verkligen att ge något? Jag menar, varje dag i typ tusentals veckor -det måste finnas något annat? En sak har jag i alla fall lärt mig under år 2009 och det är att göra sådant som man tycker är roligt och som kan bidra till något. Inte tvinga sig iväg och göra något som ger en ångest! Fast om du tror att du kommer lära dig en massa och att det kommer ge jobb i slutändad, så är det bara att masa sig igenom veckorna :D

2010-01-08 @ 21:05:36
URL: http://cwm.blogg.se/
Postat av: Elin Holmstrom

Hej Sofia!

Jag ville tala om for dig att jag tanker pa dig mycket har borta. Vill prata med dig lite mer faktiskt. Har du nagon skype kanske? Jag har namligen inte tillgang till nagon telefon langre sa jag tankte att skype kanske skulle kunna funka for oss nagon kvall snart? :)



Vill beratta for dig att jag finns for dig under de dagarna livet inte kanns na roligt langre. Jag vill gora det och jag hoppas att du kanner det. Du ar en san fin och bra tjej och det ar sa orattvist att daliga saker hander bra manniskor som inte fortjarnar det.



Mitt skype namn ar stutskilaban. Bara att lagga till mig.



En stor och lang omkramning!

2010-01-15 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0