Kommer alltid ha dig i mina tankar och i mitt hjärta

Fan vad jag saknar dig. Inte bra dig heller utan Philip också.
Ni var ju mina storbrorser. Ni fanns ju alltid till hjälp, ni ville alltid mitt bästa med allt. Jag förskte med att vara stark och visa att jag kunde och att jag ville.

Vem ska jag nu ringa om min dator strular, om en slad går sönde, om ljudsystemet pajar. Vad som hellst inom denna elctronic värld.

Om jag vill käka, vem ska jag då käka med? Du bjöd ju alltid på dagens lunch. Om jag behövde ett par nya träningskor så köpte du ju det till mig. Du var lite som en bästavän/ extra pappa och min storebror så klart.
Att få träffa dig varje dag sen i torsdag var väl bra. Trodde inte bara att du ville detta så mycket.
Huvudvärken har verkligen varit hård och svår. Det är förståligt.

Älskar dig min bror nu och för alltid.


840418-100124


Kommentarer
Postat av: Mamma Vaia

Alexander på Sofias och Michaels student Juni 2009.Det blev fullt hus med många vänner,släkt ,god mat och dryck.Alla var glada och lyckliga den dagen.Se på Alexander bara!.Visst var Studenten lyckad allt gumman?.Vem brydde sig om att det regnade och att vi inte kunde vara ute i trädgården?.Inte vi!.Filakia till mina barn<3<3<3<3

2010-02-04 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0