Träning

Ännu en dag är över. Eller slut. Bror på hur man ser på det.
Kursen idag gjorde vi inte ett skit på. Eller jag gjorde en fråga. Blev sedan klar.
Efter kursen vid 12 så gick jag och käka på pastahuset. Käka själv med musik i öronen, skönt tycker jag, moddat tycker andra.

Efter jag käkat gick jag och träna, fy sjutton vad skönt. Ska försöka träna tills kortet tar slut om två månader. Det blev bara 6 km och några olika armövningar. Lär säkert ha träningsverk i morgon. Men det gör mig inte.

Det bästa med att kursen ligger på stan och att det är snö, det är att jag måste gå. Idag blev det allt som allt 6 km, -till skolan, från  skolan till träningen och hem. Det är längre än vad man tror. Men man märker inte hur långt det är att gå ute som att gå på ett band och se hur långt man gått.

Idag var det jag som gjorde maten och självklart var det nu dax för rödbetsoppan som jag ätit hos min pappa typ 3 gånger. Det var nu min tur att pröva och bjuda min mamma på det.
Och det vore ju konstigt om den inte  blev god. Till rödbetsoppan kan man ha lite turkis meze. gott säger jag.

Ska nu bara chilla och sedan sova om några timmar. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0