Första dagen

Min första dag här i Eskilstuna och den var super.
Lotta kom hem till mig, vi chilla, prata och bara umgicks. Inte träffats på två veckor så vad kan vara bättre än att få träffa sin bästakompis?

Drog ner till stan träffa Linda, blev käk på Ming och sedan bio, vi såg Escaple och den var väl inte så super bra. Boken var mycket bättre.

Kom hem runt 21 tiden men drog till min mamma på engång, Chilla där, käka, umgicks, prata och hade det allmänt trevligt. Kul att se henne nu efter två veckor.

Nu sitter jag här, stör mig på grannen nedanför.
Ska flytta så fort man har ett riktigt jobb så man kan bo i ett bättre hus. Går inte att bo i detta hus med en sådan granne.
God natt, Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0