En skön dag

Ringde bror min när jag var på väg till tatueraren.
Bad honom följa med, skulle bara kolla tid. Fick en i morgon klockan 17.
Vi tog en promenad bort till Norr tobak för att min bror skulle hämta ett paket. Innan det stanna vi på mattboden, köpte en till dörrmatta, en lika dan som jag har vid balkonen.
När min bror gick upp till pappa fortsatte jag till Hk, för att handla och hämta utt ett paket.
Gick sedan upp till pappa, chilla, och bara hade det trevligt.

Min pappa och hans sambo följde med hem till mig för att hämta ner resväskan och bära upp stolar och bordet som jag hade förut. Så nu är mitt kök stort igen.

Ska snart duscha och fixa mig inför jobbet.
Börjar iof inte förens 22. men alltid bra att fixa sig innan. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0