Dag Måndag

Vakna faktiskt någolunda bra tid idag. Ca. 12.
Gick över till Natalie vid 13 för att käka hemma gjord pizza, mycket gott. Vi prata, kika på tv och hade det trevligt.
Fick ett samtal av Lotta vid 15.30 tiden... Gick hem hämta mina sista kassar med kläder som skulle "kastas" så åkte vi och blev av med dem, Lotta hade också en hel del att kasta iväg.
Sedan åkte vi vidare till Mio-möbler kolla soffor och annat som behövs när man ska flytta. Hitta en soffa, men inte i den färgen jag vill ha.
Så vi åkte vidare till Em-möbler eller ja nu heter det något annat.
Där fanns min älskade soffa, men kanske inte i den färgen jag vill ha, men det fanns en nästan likadan. Men ska vänta tills dem ringer mig i morgon, om den soffan jag vill ha finns i den färgen.
Vi åkte vidare till HK, köpte lite gott och sedan hem till mig. Blev liten snutt av ringaren i notredam och lite av Lejonkungen. Men vi tröttna och kolla på resor till London. Nästan 100% att vi åker. Eller jag kommer att åka. Sen hoppas jag att alla följer med.
Nu ska jag sova ska upp tidigt. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: natalie

kollade ni på filmerna utan mig?! fyfarao vad elakt.. :P

2010-03-16 @ 10:01:44
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0