En till underbar dag

Idag tog jag, Lotta och Natalie en promenad ner till stan. Vi tog dagens på Mingan. Mycket att välja på med tog nudlar med grönsaker, kyckling, biff och räkor mycket gott. Det blev även te/kaffe och efterrätt så klart.
Jag gjorde några till ärenden idag. Så har näst in till gjort allt jag ska ha gjort.
Sedan kom Linda ner till stan, vi gick runt lite på stan, chilla och avsluta med en fika på Waynes. Trevligt var det så klart. Mycket skratt, som vanligt så att säga.

Jag och Lotta gick hem till mig och sedan hem till henne. Vi hade en pysselkväll. Jag gjorde två väldigt B-armband. Men kan funka på mig, har jag ju en massa andra armband på mig.
Lotta gjorde sin kavaj mycket snygg med hjälp av nitar. Tummen upp för dig.

Som sagt en underbar dag. Fint väder, glada och bra vänner. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0