Middag

Idag så gick jag och min bror till min far och sedan en snabbis till EM-möbler. Skulle ditt och fråga några frågor.
Sedan så träffa jag Natalie och Lotta. Dom hade suttit på akuten i 4 timmar. Natalie hade ramlat och slagit i axeln. Så nu är Natalie lite skadat i axeln, stackarn. Som sagt det är ju så att allt skit kommer på engång.
Men vi gick in till Coop, shoppa mat till våran natchotallrik som vi skulle göra.
Vi tog en promenad hem till mig. Natalie gick hem till sig för att fräsha upp sig.
Medans vi vänta kom Linda. Vi spelade buzz och förberedematen.
Sedan kom Natalie och vi käka och moffade. Mycket gott var det.
Som avslut så spelade alla 4 buzz och jag vann.. Tack för en sköndag IGEN. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0