Min och Natalies 21-års födelseparty

Vilken kväll, vilken kväll. Vet inte hur jag ska kunna skriva den med ord.
Men skriver lite iaf. Eller försöker.
Vid 5 kom första gänget, vi käka hemmagjord pizza som jag och Natalie har knådat ihop. Till det blev det shottar, sallad och bål.
Vid 7 tiden kom ännu ett gäng och då blev det frågesport om mig och Natalie och även då blev det shottande för dem som kunde svaren.
Vid 8 kom det bara fler och fler folk. Vi kom väl upp i över 30 pers. skulle jag kunna tro.
Högre musik, dans, dricka, spel och bara en massa skratt. Låter bilderna tala för sig själva.

Jag har fått världens bästa presenter denna födelsedag, inte nog från släkten utan av mina underbara vänner.
Ska skriva lite sen om mina fin fina presenter. Se och njut av bilderna!


Jannasbilder


Åzasbilder

Minabilder!



Många fler finns på min facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0