Vilken helg

I fredags kom Lotta över efter att hon slutat från jobbet.
Jag hade förberätt maten så det var näst in till klart när hon kom.
Jag bjöd på tzatsiki, klyftpotatis och klyckling, men till lotta blev det bacillicapukar.
Vi satt med en varsin öl och skåla, bara hade det trevligt.

Blev sedan soffhäng med film och skratt. En sån härlig tjej, glad att jag har henne.

Lördagen blev lite mera action kan man ta och säga.
Blev lite stressigt, men jag han. Drog till pappa för att käka sushi, det vill man ju inte missa hur gott som hellst. Slängde näst in till i mig maten och drog ner för att möta tjejerna, Linda, Lotta, Mikaela och Sandra. Det var dax för Sex in the city 2. Det var helt ok, det är en film man kan se 2-3 gånger till, typ som ettan så att säga.

Efter det drog jag och Lotta till mig och sedan kom dem andra tre tjejerna.
Vi började väl näst in till på en gång. Lite små fixande blev det ju också. Sedan så kom några killar som hänkade med oss. Jätte kul och skit trevlgit var det verkligen. Ska slänga upp lite bilder senare.

Idag är det morsdag så ska till mamma snart och käka och bara ha det trevligt. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej sötis:) hoppas allt är bra :D vad tycks om min nya bikini ? :D

2010-05-30 @ 15:14:48
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Lotta

Tack söta du för dina fina ord. Du är en vän av stjärnkvalité.

2010-05-30 @ 15:21:37
Postat av: sandra

Det blev en grym kväll!

2010-05-30 @ 16:19:07
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0