En lång dag igen

Blev en dubbellektion idag. Började tio blev klar runt halv 12 tiden. Körde mest runt, just för att få in en mängdträning, så det blev motorväg, stan, landsväg osv.
Men det gick helt ok, tycker jag. Så på måndag är det lillauppkörningen.

Tog en tur ner till stan, gjorde lite ärenden, handla och gick hem och gjorde världens goaste köttfärsås. Om jag får säga det själv.

Runt 14 gick jag till poas, körde lite teori och vid 15.40 hade jag landsvägskörning med en annan och läraren då.
Så vi körde i nästan två timmar. Vi turades om lite.
Körde bort mot halstahamar, köping och de hållet.

Nu blir det inge mer körning fram till måndag, sen så lär jag köra upp inom en månad broende på hur jag är på teorin också.

Men hoppas på det mesta, bara mig själv jag kan skylla. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: sandra

Kör hårt :D

2010-10-20 @ 20:00:02
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0