London 27-31 jan 2011

Blev en lång dag idag, men lagom lång. Längre än vad det varit på länge.
Klev upp runt 11 idag, sovmorgon. Som den var efterlängtad. Gick ner starta två maskiner med tvätt.
Käka frulle, gick ner till Natalie innan maskinerna var klara.
Hjälpte Natalie att möblera om lite. Försökte få ihop en hylla. Vet doc inte hur det slutade med den hyllan.
Startade två nya maskiner.
Jag och Natalie gick upp till mig käkade och bara chilla.
Runt 16 tiden kom Lotta och hämtade mig. Hos henne chilla vi, kika på tv. Kolla på London resa.
Så det är nästan 100 % på att vi åker den 27 till 31 jan. Fyra nätter i London. Just nu är vi 3 men vi kanske blir 4.
Blir att boka biljeter i morgon. Ska bli så himmla kul. Något mera att se fram emot.

Inte nog med det. Nu på tisdag ska jag på kryssning med Lotta, hennes mamma och hennes vän.
Bara chilla, käka, massage, bubbelbad, mat, dricka, bara ta det lugnt.

Men.. hemma hos Lotta blev det även tv, kebabkäk och en massa prat. Härlig kväll.

Nu ska jag sova. Tjing pling
(oj, Sofia går och lägger sig innan 1, när kommer hon somna då!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0