Dagen sin ära och två mindre roliga saker

Tanken var att jag skulle ner till stan idag, ner kom jag. Men inte som jag trodde att det skulle vara.
Min mamma ringde mig runt halv 2 tiden. (har vänt mitt dygn helt, somna halv 6 i morse). Iaf, hon skulle fixa nytt pass och behövde någon som intyga att hon var hon. Så fick ta en snabb dusch och dra ner till stan. Fixade passet och sen chilla vi runt lite i gallerian, inge märkvärdigt precis.

Och två tråkiga nyheter. Eller så ska jag inte säga. Några mindre roliga saker.
Gick ditt där jag ska köpa mina glasögon. Det visade sig att jag inte kunde beställa hem Ray ban, som dem sa att jag kunde göra. Så får leta vidare och testa och hoppas dem har några jag passar i. Ska nog köra på pilot aktiga, men innan jag har bestämt mig.
Sen den andra mindre roliga, fick mejl idag, 6 veckor senare att min ljusgröna Pentax inte kommer att komma in på deras lager, så jag tog en röd kamera istället. Men surt att få vänta så länge på en kamera som jag kunde fått för 6 veckor sedan.

Men annars idag har jag städat, damsugit, våtorkat och dammat. Det var inte roligt. Men ska man få lite partyfolk över i morgon så måste det vara rent.

På kvällen har jag och Natalie varit ute och gått med hennes brorshund. "Rastahunden". Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0