En ny vecka

En ny vecka innebär, måndag, nya tag och närmare till något tråkigt.

Helgen har varit jätte trevligt.
Fredagen spenderades ju på Contrast som jag skrev om, humor, musik, spokenwords. (eller vad det nu heter). Trevligt sällskap, en suverän fredag.

Lördagen spenderades hemma, orkade inte göra något, ville inte göra något.
Så jag, Lotta och Natalie var hemma hos mig, gjorde mat och moffade till två väldigt bra filmer. En riktigt skön chill lördag. Party är nice, men chill är niceigare.

Söndagen spenderades blandanat ute på St Eskils kyrkogård för att minas min bror Philip som har varit borta i snart ett år. Den dagen närmas med stora steg och det känns inte bra. Jag har haft många dåliga dagar nu. Gråter av minsta lilla, klarar knappt av att kolla på kort.
Efter minesdagen så åkte jag och Lotta ut till hennes mamma och bara myste, kasta pil, käka god mat, hade det trevligt med hennes mamma, rensa Lottas gammla garderob.
På kvällen hade jag det bara det skönt i soffan. En väldigt behaglig och skön helg.

Idag måndag har jag chillat igen, gick till Lotta vi testade bågarna vi fick hem skickade, gillade väl en av de sex jag hade valt. Men det blir inge av dem. Ska ner till stan och testa istället.
Kom hem, stresskäka och sedan gick jag ner till stan för att träffa min moster.
Började på sykurs idag. Jätte roligt var det. Har börjat sy gardiner, blev klar med en längd. Så kör nästa längd nästa gång. Sen vet jag inte vad det ska bli. Om jag ska göra nya gardiner till vardagsrummet då kanske.

Nu blir det att kika på att man har missat på tv ikväll. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0