Kollektiv

Idag så var jag och hälsa på min bror som har flyttat in i kollektiv tillsammans med 3 andra.
Riktigt roligt för honom. Jag skulle aldrig klara av att bo med mer än 1 person, och då ska det vara min kille.
Köpte ett diskställe till dem. Ett rejält. Har ett likadant.
Drack lite kaffe, prata med Michael och hans kompisar. Riktigt trevligt.
Kul att bo två killar och två tjejer. Skulle vara riktigt kul att ha bra killkompisar som man kan ha som vän och inget annat.

Drog ner till stan, käka sushi, handla lite sy grejer, en tröja och mascara.
Första gången jag är nöjd över något. Eller ok, inte första. Men nästan.

På sykursen blev jag nästan nästan klar. Hade en grej kvar att sy, men det kunde min moster sy klart åt mig. Så på söndag kommer hon hit och ska hjälpa mig att sätta upp dom och rulla upp gardinerna.
Ska förmodligen även färga och klippa mig på söndag.

Då blir det en stor förändring.

Resten av kvällen har varit chill. Nu är jag hungrig så ska se om jag kan fixa något enkelt. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0