Ojdå

Varför är det typ dubbelt så många som läst min blogg idag för?
Har inte skrivit något speciellt och det är inget speicellt datum.

Aja. Frågan kommer vara kvar i luften.

Haft en skön dag och helg. Bara chillat järnet. Diskat, plockat, ätit ännu mera onyttigt och bara suttit ner soffan ännu mera. (skämt och sido).

I morgon bär det av till Stockholm, ska följa med Lotta igen och sedan måste jag till Nk och leta reda på en affär där. Annars blir det chill skulle jag tro.
Vet inte om jag ska sova eller inte, blir hämtad 06.10. Måste upp runt halv 5. Får se hur detta slutar. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej jag kan verkligen inte sova :( så jag kikar in och önskar dig god natt & sov gott :)

2010-09-06 @ 05:01:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha okej :P

2010-09-06 @ 07:15:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0