Rensar

Rensar just nu filmer på datorn och så rensar jag garderoberna och byråerna.
Fick en svartsoppsäck ihop plockat. Har även tagit bort sommarkläderna. Skönt.
Höst kläderna är skönare och bekvämare.

Har även plockat undan en massa som ligger där det inte ska ligga och så har gjort det lite fint här och var.
På torsdag får jag ny tv-bänk. (Den nedan) En i ek istället för den svarta som jag har nu. Den svarta ska jag ha som hylla här bredvid datorbordet. Blir mycket bättre.
När jag fått upp gardinerna i köket kan jag ta en runda med kameran och visa lite hur jag har det. Inte helt färdigt ännu. Nya spisen har inte kommit, dem har inte tapetserat om i köket och badrumet är inte renoverat ännu.
Kom på en rolig grej till köket. Jag så fula kakelplattor så ska göra om det lite. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0